Violet fairy look

Hey, iedereen! Het spijt me dat ik zo lang niks gepost heb, maar ik heb het super, super druk gehad. Ik had namelijk een exchange project op school, daar schrijf ik deze week wel een artikel over, I promise!

Hoe dan ook, dit artikel gaat over de nieuwste cute violet make-up producten op de markt. Ik heb het hier over de Colour Flash mascara by Essence en over de L’Oréal Color Riche eye pencil die allebei niet eens twee maanden in de winkels liggen.
Nadat ik op de reclames op tv had gezien dat er meerdere kleuren van de L’Oréal Manga Eyes mascara verkrijgbaar waren, wilde ik in eerste instantie de violet mascara en de bijbehorende oogpotlood halen. Na een paar reviews op internet kwam ik er echter achter dat de violet kleur niet zo fel en kawaii was als dat ik had gedacht: Blijkbaar is het een donkere, grijzige, paarsige kleur.. Jammer! Na nog wat internet research kwam ik de violet Essence Colour Flash mascara tegen, woohoo! Die ben ik gelijk gaan halen, and I figured this review would be helpful for the dare devils die graag met kleuren experimenteren.

Algemeen Essence Colour Flash mascara
2.99 euro
Hieronder heb ik een aantal foto’s geplaatst van de violet mascara; ik vind de verpakking aangenaam opvallend, zo hoef je er niet lang naar te zoeken in je make-up tas. De kleur van het borsteltje belooft al een mooie kleur-explosie op mijn wimpers..
together

Hieronder een ingezoomde foto van het borsteltje

mascara open zoom
Algemeen L’Oréal Color Riche eye pencil
9,99 euro
Verpakking kon wel wat leuker zijn, maar ik neem genoegen met de lila kleur die hier en daar te zien is. Niks speciaals aan de vorm, wel jammer dat je hiervoor een speciale puntenslijper voor nodig hebt, denk bijvoorbeeld aan de puntenslijpers met grotere gaten van BeYu in de Douglas, koop hem hier!  Hoe dan ook, ik verwacht wel wat van dit oogpotlood. 10 Euro is niet niks..
color riche
Applied Color Riche Eye Pencil
Hieronder een  close-up foto van de aangebrachte oogpotlood:
eye lilac black
Distance shot
eyes black
Rest of the make-up
Miss Sporty coverstick
New York Color (NYC) foundation matte mousse (sand)
LIDL wenkbrauwpotlood
The Body Shop Dragon Fruit lipbalm
L’Oréal Manga Eyes mascara
* de eerste drie producten zijn al eerder in mijn posts besproken!
Whoa! Wat een leuke kleur! Zelfs van een afstandje is deze happy colour op te merken, ik kreeg de hele dag complimentjes toen ik mijn make-up zo droeg laatst. De lila kleur geeft je een frisse look, er is niks te merken van het feit dat ik slecht heb geslapen op deze foto. Het aanbrengen van de kleur ging wat moeizaam, ik moest harder drukken en meer wrijven, maar dat kan ook komen door het slechte licht in mijn kamer, misschien zag ik simpelweg niet dat de kleur al op mijn oogleden zat. Oh well, al zou het meer dan een paar minuten duren om de kleur er op te krijgen, het is het zeker waard. De kleur is zo leuk en girly and I just adore it!
Applied L’Oréal Color Riche eye pencil and Essence Colour Flash mascara
Ik was een beetje te lui om al mijn oog make-up er vanaf te schrobben om het er vervolgens weer op te doen, dus ik heb de Colour Flash mascara over mijn Manga Eyes mascara geborsteld. Mijn wimpers hadden wel veel volume, alleen jammer dat het ietwat klonterde. Alsnog vind ik het een leuk resultaat, want hey, niemand gaat kijken naar of je mascara klontert wanneer je met lila wimpers aan komt lopen..
Een close-up foto
eye lilac
Distance shot
eyes lilac distance
Al in al vind ik deze look superleuk! Een leuke tip is om de glitter eyeliner van H&M onder je waterlijn aan te brengen, it’ll look magical! 
Dus, als je het leuk vindt om te experimenteren, zou ik de Colour Flash mascara lijn van Essence aanraden; koop een leuk kleurtje, pak er een oogpotlood/eyeliner van dezelfde kleur bij en go crazy, girl!
Hopelijk hebben jullie hier wat aan gehad, bedankt voor het lezen!
XOXO
Aida
